Garantinis aptarnavimas



Prekių kokybės garantija


1. Prekėms suteikiama 12 mėnesių kokybės garantijos terminas, skaičiuojant nuo prekės pardavimo pirkėjui.

2. Garantija netaikoma natūraliai susidėvinčioms dalims.

3. Informacijai, esančiai informacijos laikmenose, garantija netaikoma. Nuostoliai dėl duomenų praradimo ar atstatymo neatlyginami.

4. Nekokybiškos prekės garantijos galiojimo laikotarpiu keičiamos ir/ar remontuojamos nemokamai.

5. Kokybės garantija netaikoma prekėms, kurios buvo netinkamai, nesilaikant vartotojo instrukcijos eksploatuojamos, saugomos, savarankiškai remontuojamos, ardomos ar kitaip pertvarkomos.

6. Apie nekokybišką prekę pirkėjas privalo pranešti pardavėjui per 7 (septynias) dienas nuo kokybės trūkumo nustatymo.