Modernūs pastatai reikalauja modernių technologijų – kaip efektyviausiai administruoti ir valdyti darbo erdves
Įžanga:
Prisitaikymas prie ateities: inovatyvus darbo erdvės valdymas ir efektyvus pastatų administravimas Verslams taikant hibridinį darbo modelį, kai dalis darbuotojų dirba nuotoliu, o dalis biure, kur gali pasirinkti darbo vietą, susitikimų kambarį ar bet kurią kitą erdvę, įmonės susiduria su iššūkiais, kaip užtikrinti efektyvų erdvių valdymą, optimizuoti darbo vietų naudojimą, užtikrinti saugumą. Tuo tarpu pastatų nuomotojai turi realiu laiku reaguoti ir spręsti problemas susijusias su įvairiais gedimais, sauga ir t.t. Modernūs pastatai – tai ne tik novatoriški architektūriniai sprendimai, bet taip pat intuityvios inžinerinės sistemos, kurias galima apjungti, integruoti ir valdyti patogiu būdu. Įmonės, naudojančios tradicines apsaugos ir prieigos kontrolės sistemas, kuriose naudojamos fizinės kortelės, susiduria su didelėmis veiklos sąnaudomis, sudėtingu administravimu ir saugumo problemomis, kai kortelės yra lengvai kopijuojamos. Ši atvejo analizė atskleis, kaip Inner Range Integriti prieigos kontrolės sistema, STid skaitytuvai bei Flanco Space ir Flanco Strucure platforma keičia darbo erdvių valdymą ir NT administravimą, siūlydami vientisą, efektyvų ir intuityvų sprendimą, gerinantį investicijų ROI ir optimizuojantį išteklių valdymą.
Klientas:
Verslo centras FLOW dviejų korpusų 15-20 aukštų 20,4 tūkst. kv. metrų bendro ploto pastatas sparčiai vystomame CBD (central busines distric) rajone. Pirmame jo aukšte - kavinė, pietų baras, kituose aukštuose – biurai, o 16-tame aukšte - apželdinta stogo terasa. Po pastatu - trijų aukštų 210 vietų automobilių aikštelė.
Problema:
Patyrę NT vystytojai žino, kad statant tokius objektus reikia galvoti apie pastato administravimą, priežiūrą bent dešimčiai metų į priekį, todėl sprendimai turi būti ne tik novatoriški, bet ir kuriantys ilgalaikę vertę. Klientas ieškojo darbo erdvių valdymo platformos, kuri ne tik padėtų padidinti veiklos efektyvumą, supaprastintų administravimą, bet ir užtikrintų saugumą, prieigos kontrolę ir efektyvų verslo centro patalpų valdymą. Vienas iš tikslų buvo turėti lengvai administruojamą praėjimo kontrolės sistemą, kurioje būtų naudojamos mobilios/virtualios kortelės, kurias paprasta suteikti arba atšaukti bet kuriuo metu, tuo pačiu išvengiama sąnaudų, susijusių su fizinių kortelių spausdinimu ir platinimu bei kortelių praradimo rizikos.
Sprendimas: https://shorturl.at/ksuA9