Grąžinimas



Prekių grąžinimas ir keitimas



1. Prekių grąžinimas ir keitimas vykdomas vadovaujantis LR civilinio kodekso nuostatomis.

2. Pirkėjui grąžinant prekę, būtina laikytis šių sąlygų:

  • grąžinama prekė turi būti originalioje, švarioje ir tvarkingoje pakuotėje;
  • prekė turi būti pirkėjo nesugadinta;
  • prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) — šis punktas negalioja, kai grąžinama nekokybiška prekė;
  • grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokia buvo įgyta;
  • grąžinant prekę kartu turi būti pateikiamas jos įsigijimo dokumentas ir užpildytas grąžinimo prašymas.

3. Pardavėjas turi teisę nepriimti pirkėjo grąžinamų prekių, jei pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos, taip pat, kai kokybiškas prekes grąžina ne vartotojas ar grąžinamos elektros mašinos ir įrenginiai, garso įrašymo ir atkūrimo bei televizijos vaizdo ir garso įrašymo ir atkūrimo aparatai (kodas pagal Kombinuotąją prekių nomenklatūrą -85.00).

4. Grąžinamas prekes pirkėjas gali pristatyti pats į pardavėjo parduotuves, darbo dienomis nuo 8.00 iki 17.00 valandos, arba atsiųsti naudodamasis savo pasirinkto ar pardavėjo naudojamo kurjerio paslaugomis. Pardavėjo taikomi prekių grąžinimo kurjeriu įkainiai, tokie pat, kaip nurodytos prekės pristatymui. Tuo atveju, kai prekė — grąžinama be kito pagrindo per 14d. nuo pirkimo datos, pirkėjui pritaikomos prekių grąžinimo išlaidos. Kai grąžinama gauta ne ta prekė ir/ar nekokybiška prekė, pardavėjas įsipareigoja pasiimti tokias prekes ir jas pakeisti analogiškomis, tinkamomis prekėmis. Tuo atveju, kai pardavėjas neturi analogiškų prekių/paslaugų, jis grąžina pirkėjui už prekes ar paslaugas sumokėtus pinigus.